Hmm

Hej. Vet Lixom inte varför jag inte skriver på bloggen så ofta längre. Men jag orkar inte. Under veckan har väl det här hänt: Måndag: skolan, tråkig som vanligt tisdag: skolan, jag å niki gick till af å testade på karate. De va mycket fys men vi vill nog fortsätta. Onsdag: skolan, läxor torsdag: skolan roligare än tidigare i veckan, vet inte varför. Läxor. Scouter fredag: skolan, hem äta, tv, tv å tv sen ikväll ska jag mysa framför datan lr tv:n me typ chips/ostbågar ;) Den här veckan har verkligen gått fort! Å ändå känns det som d va evigheter sen vi va på karaten tex men de va lixom tre dagar sen bara.. Nu smsar jag med niki å kollar på bones xd BTW har tre blåsor i munnen just nu :/ så sjukt jobbigt asså. Å de gör ont :/ aja de går väl över.. Tråkigt inlägg utan bilder lr ngt men jag mobilbloggar. Puss hejdå :-* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0