Stan^^

hejj
idag var jag på stan med Méry :D de va riktigt kul (: nu kommer några bilder!
puuss
Rebecca






nt så bra bild men ;)



Världens sötaste Méry!


Mery Cherrii Jallow



Mee!



SÖT



Saker jag köpt:


Svart nagellack, har bara svart med glitter. KICKS 25:- (inte min hand)


Glajjor från H&M 69:50:-



Knästrumor (lite för små :( ) H&M REA 10:-



LdB 3in1 shower, Shampoo, balsam, duschcreme. H&M REA 16,50:- (ord pris. 32:50:- )

Jaa, de va de ;) Vi hade kul!



Imorrn ska jag träffa Rebecka :D fett kul, vi ska dra t grönan :p skitkul!

Rebecka<3

Btw, förlåt för den dåliga uppdateringen! "inlägg på två dar'' nt bra, vi förlorar ju läsare :O Aja, man har ju saker att göra på dagarna, ska nog kunna slänga in ett inlägg imorrn bitti sen ett på kvällen ;) sen kan jag ju göra en mobilblogg mitt på dan oxå :P

Hej då <33333333333333



Kommentarer
Postat av: emilia

diggar solbrillorna på första bilden ;) XD

2010-06-26 @ 22:17:50
Postat av: Ebecca

Mee too :)<33

2010-06-27 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0