Stan me Nour <3

idag träffa jag nour å de va så länge sen! Det va najjs :)<3 Jag skulle köpa det här:
den färgen på nagellack (inte min hand^^)
och den här:
I <3 it!
Men kepsen var slutsåld (för den a så populär:P så ska nog köpa den på internet istället ;) istället blev det:
(där de står: +100% extra å 200ml, min va så men hitta ingen likadan sp la till de:P) - KICKS REA 42:50:-
(där de står röd, menar att ist för guld så var det paret rött å de fick  nour (: ) de andra e svarta å silver - JC REA 19:50:-
Ett par våtservetter som lukta typ melon/godis alltså jättegott med hello kitty förpacning men har ingen kamera sladd just nu så kan nt visa dom, gör de sen (:
lite dagens outfit fast d inte va meningen

Jag:
Tröja - GAP
Shorts - GAP
Strumpor - H&M
Skor - RaceMarine
Väska - Åhléns

Nour:
Vitt baslinne typ - vet inte
Blå blus - Lindex
Shorts - Vet inte
Skor - Adidas
Väska - Adidas
<3
Det kommer nog lite fler bilder från i dag när ja hittar kamerasladden :)
Puuss å Kram!
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0