Natt

Smileysarna funkade Har tittat klart på en film, ''på smällen'' å nu tittar jag på scrubs ;D Jag tror nog det här blir mitt sista inlägg idag. Dagen började med att jag vaknade 13:50 Sen åt jag en snabb liten frukst, en riskaka å ett glas juice sen som sagt har jag varit på McDonalds sen data å lite olika. Tror jag är på bättringsvägen. Å jag hoppas det, nästa vecka ska kanske jag å Agnes se Sex And The City 2 eller bada på kampementsbadet eller både och (: Sen kmr jag inte träffa niki på typ 2veckor :@ Sen kanske vi tre kan ta fina bilder å be jojjo fixa en riktig header. Nu kommer jag in på helt andra saker. Aja, Jag skriver Godnatt nu! Ses tmrw
Godnatt
Puuss
Rebecca
<3

Kommentarer
Postat av: sabrina ;)

vad roligt!! :) och jojjo e sjuukt bra pa att gora headers<3

2010-06-18 @ 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0