Naglar

hej. har så sjuukt tråkigt just nu men har iallafall målat om mina naglar. efter svart så gjorde jag rödrosa naglar med det här nagellacket: (depend nr.135)
(inte min hand)

för tkr de passar bättre på midsommar än svart ;)

nu har ja målat om med de här färgerna: hittade ingen bild men först hade jag depend nr.105 å det är genomskinligt men glitter. så bara glitter å ovanpå med liiiite inspiration av leopard så gjorde jag ''fläckar'' med vit/depend nr.31 (: å de blev tillslut såhär:


(ingeeeeeen bra bild men iallafall!)

Hoppas ni hade en bra midsommar! jag tog ara typ 5bilder då å de va på tårtan vi å men kanske lägger upp den sen! sen måste ja ju lägga upp lite bilder från twilight fan event ;)
Hare bra så länge!

(btw, nu kom de lite bilder oxå, å de e ju kul? kommentera! :) )

Puuss Rebecca


= <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0