Mobilblogg-twilight Event

Heej! Ikväll va jag på hovet å såg taylor å kristen! :) kristen e faktiskt lite konstig..! Men nt taylor<3 blev bjuden av en kompis :d najs faktiskt hade inget å göra så de va kul :) de va ju gratis men hon hade varit vid sergel 05:00 å köa t 08;00 för att få biljetterna. :O Aja de va jättekul iaf ;) kanske lägger upp en video eller några bilder kanske imorrn. Men ska nt sova än men skriver Godnatt iaf för de blur inge mer inlägg idag. Imorrn sk a jag möta pappa å ta lunch tror jag sen hem sen ska jag ringa Agnes å fråga om vi kan se Sex And The City 2 efter hennes typ teknikkurs, ngn kurs iallafall. Aja hej då puuss Rebecca <3

Kommentarer
Postat av: sabrina :)

ville oxa vara dar :/

2010-06-22 @ 12:49:34
Postat av: Oliver

"sv"; bloggggaaam meeeerr :D

2010-06-22 @ 14:32:24
URL: http://ooliver.blogg.se/
Postat av: emilia

ja, visst va det kul!! :D

jag tkr iaf att det va värt att gå upp så tidigt!! XP XD <3 <3

2010-06-26 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0