Mobilblogg - Oouups..

..hej! 1. Agnes har slutat vara me på vår blogg igen :(, åh jag ska fixa en bild å sen länka till hennens blogg ;) som hon har själv nu. Men de kommer i nästa inlägg för ja kan nt lägga in bilder eller länka på mobilbloggen. ): 2. Jag har gjort en ny header :) vart faktiskt ganska nöjd ;) eftersom ja inte e så bra i photoshop :( (men ska lära mej snart! ) så gjorde jag den i scrapblog.com å den vart bra som tillfällig tkr jag :D å nu till vrf ja skrev: oouups.. De va för att när ja skulle lägga in header så blev det fel.. Så just nu har vi ingen header alls.. Men ska försöka få nån å hjälpa mejj ;) Puuss rebecca<33

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jag vill gärna hjälpa dig!

2010-06-30 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0