Gårdagen :)

Heeeeeej :D
Jag hann inte blogga igår för va hela dagen m Hannisen, jag sov hos henne också ;) så jag bloggar nulite för igår :)
Eh dagen börja m att typ Hanna kom hem till mig, vi typ satt på balkongen m min lillasyster Liza, sen kom Liza ut m en vattenpistol och börja skjuta ut från balkongen :S Men haha de va kul för vi typ sköt på dom som gick därunder :P de kom två schtekare, men dom träffa vi inte x) :(
Här kommer lite bilder från då :P

Liza skjuter :P


Hanna.. :)

Sen åkte jag, hanna, liza o mamma för att träffa min morbror Linus och vi skulle typ kolla på bröllopet, asså det var sjuukt mycke folk och vi såg inge :O men sen när dom skulle vinka från slottet såg vi liiiite här kmr bilder :D



Man kan se Vistorias klänning :D ser ni? :)


Typ några jetplan :P


Några som stod på taket för att se ;)

Haha när vi skulle gå tog min morbror ett såntdära polisavspärrningsband men polisen kom på han o blev sur x)
Aja sen åkte vi hem till Hanna och typ åt thai, sen skulle vi se SAW 2, asså i början satt jag o hanna o bara gapskratta x) asså vet inte vrf men aja :P iaf så var den inte läskig tyckte vi bara äcklig i vissa scener, hanna tyckte den va tråkig jag tyckte sådär. Nästa gång vill hon se barnhemmet så då får vi göra de :)


Hanna påväg hem :)



Hah vi flumma lite vid tekniska x)

Men nu har jag gjort ett sjuukt långt inlägg :P

Avslutar m gårdagens outfit :)



Ha en bra dag :)
puuss
//Niki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0