Barnvakt today :P

Idag har jag och Hanna varit barnvakter åt två små tjejer som heter Sofia och Emilia, vi tyå gick först till obsan och lekte lite där, sen åt vi lunch på donken klockan 11.00 :O typ då jag vaknar i vanliga fall, men nu va jag hungrig för hade inte ätit någon frukost... Aja sen gick vi till vasaparken och hängde där en stund, där träffa vi Dimitri som spela fotboll ;) han hade inte tid att snacka men sen sprang han fram när vi va påväg att gå x) Efter det skulle Hanna till tandläkaren så vi vänta på henne i väntrummet och typ läste lite tidningar, sen när hon va klar gick vi till donken och åt en glass ;D Sen gick hem till Sofia och dom ville kolla på hsm 3 så då gjorde vi de ;) sen hämta vi sofias lillebror Gustav på dagis.
Det var askul att va barnvakt ;) sen fick man jju pengar också :D
Här kommer llite bilder ;)

Vi klättra upp för den där backen :O
'
haha hanna likes to play :D

Hon va före mig när vi skulle klättra upp..   

Sen kom jag före ;D (jag e inte hon i rosa tröjan)

Söta Hanna :D

I vasa parken ;)

I love muscles ;D

I obsan ;D

Haha hanna i vasaparken ;)


Jag gick och höll i en tom påse och sen sa jag ba helt plötsligt: Asså guud vad jag känner för att ta på mig påsen på huvudet, Hanna ba: Oh jag vill! Sen satte hon på sig den x) jag satte också på mig den sen :P hahaha Guud vad alla kolla xD


Jag o Hannisen tyckte att vi varit så duktiga så vi köpte lite godis ;D eller? :P

Ha det bra ;D
Puuss<3
// niki

Kommentarer
Postat av: Jojjo<3

:) vad kul..<3

2010-06-18 @ 09:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0