Victor :)

Chatta nyss med victor på fb, han ba: har nyss tagit ett varv med cykeln runt brunnsviken, tog en timme ;)<3
                                                jag: ofta en timme? :O asbra jue ;)<3
                                                Han: de va askul: tror ajg tar ett varv till ;)
                                                Jag: haha ofta, fan va duktig du e;) men då kommer du ju att cykla förbi mig ;D
                                                Han: aha okej, men då cyklar jag förbi dig då ;)
                                                jag: okej då ses vi :)<3

Så nu ska jag träffa victor ;P
slänger in en bild på han ;)


Från i vintras typ ;)

vi hörs senare
puuss<3
//niki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0