:O

hej hej! ett snabbt inlägg bara, men jag kollade statistinken.. å vi har haft mellan 2-8unika läsare per dag typ å idag helt plötsligt så har vi haft 22 unika läsare :) fortsätt så! fortsätt! å vi älskar alla er som läser (nästan alla) ;) <3 ja, idag har jag typ bara vart hemma å slappat :( de va ju en så fin dag men men. jag va ute i typ 2min. snart ska vi göra en sallad med räkor i. jag <3 räkor. färska oxå :D aa det var bara det, puss! <3
ME RIGHT NOW:

ingen bra bild men aja, ska dra herrå <3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hehe Älskar er också <3 XD

2010-07-02 @ 23:21:32
Postat av: reb

charlie: ...

2010-07-03 @ 00:29:26
URL: http://puussgurkorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0