Midsommardagen :)

 Heej bloggen!
Nu tänkte jag skriva om typ midsomamrdagen ;)
De va askul de också ;) va bara lite trött från natten innan menmen :P
Först så typ dansa vi runt granen höll jag på att säga xd nejmen midsommarstången, sen va de massa tävling som säckhoppning, skidor, dragkamp och lite sånt ;)
Jag vann rockringstävlingen som vanligt :)) haha *stolt* de va jag o en annan kille som tävla i slutet sen så såg han inte att jag va kvar så då släppte han ner  sin ring, sen blev han assur på mig hahaha xd


                                                                        jag e hon i blåa klänningen x)

Min segergest :P hahahah kolla min min hahaha xd

lägger kanske ut bilder sen från grekland btw ;)
puuss
//niki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0