Klart :/ :)

Nu är det klart! de vart verkligen inte så ljust som jag hoppats :/ helt okej men aa, typ ''champagne'' färgat. eftersom jag åker till den där stugan tmrw å e där i typ 14 dagar å e ute varje dag så mitt hår kommer nog blekas mkt av solen, sen ska jag ju på läger i 11dagar å e ute HELA TIDEN  så då kmr dew blekas mkt oxå, så de blir nog bra ;)<3 men nivet när man har mörkt hår sen sak färga blondt så blir de ju lixom en annan sorts blond än om du e blond från början. de blir mkt orange-mörkare typ :S det vart liite så men de blir säkert bra, vad tycker ni?? hiss eller diss??

BILDERNA:



Under färgningen



Under färgningen 2



Plast :)



Duschat




Klart :P



Klart 2

Hur tycker ni att det blev? jag vart typ 25% missnöjd å 75% nöjd. Nu litar jag på solen så att mitt hår blir blekt! annars måste jag bleka de igen :(<3


De var allt ;) puss hejdå och godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0