IDAG

HEJ!
Idag träffade jag ju smilla, å det va askul! de va ju så längesen vi träffades :O men nu gjorde vi tillslut de å de va najs! <3 vi möttes på östra station å sen så tog vi fyran å vi skulle gå av vid fältan men ja glömde det så vi åkte lite för långt haha men det gick bra ;) jag hittade ju därifrån som tur va (: sen på vägen gick vi in på Coop å köpte lösgodis å sen kom vi till badet å gick in sen sola vi liite sen så badade vi å de va faktiskt rätt så varmt (: den är ju uppvärmd men ändå :P sen gick vi upp å basta sen solade vi lite senbada å då va de ännu varmare. sen iaf så gick vi därifrån å skulle ta bussen men de va 27minuter tills bussen kom så vi gick istället. då när vi gick åt jag en banana skids (eller vad dom nu heter) sen så bet jag i den å min lösa tand fasta i den så nu blev jag av med den :) bara 1tand kvar att tappa nu, skönt. sen på östra så sa vi hej då å jag tog bussen hem ;) jaa det va de, jag lovade ju att de skulle komma bilder men förlåt men dom kommer imorgon tror jag nog ;) det va de, puss hej då <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0