Idag då :P

Idag har jag paddlat med rebecca :)
det gick asbra i början men sen när vi skulle typ lägga till vid en strand så va det så mycke vågor att vi for åt helvete xd nejmen vi åkte ändå till solna på bara vågorna :O fast solna var typ 200 m därifrån men ändå xd sen så kom vi på ngt sett tbx sen gick det inte att komma hem igen, de va fan de näst svåraste jag varit med om xd haha
Sen bestämde vi oss för att bada, så vi gick till en brygga där isak va ;) askul, vi bada med honom då :P

Dagens skämt: Isak: Kan inte vi kasta rebecca i vattnet?
                 Rebecca: Nejtack!
                       Isak: Jo men det går bra, fast om det blir motvind blir det dock lite jobbigt...
            asså hahaha gud va vi skratta :P Skrattar fortf för mig själv när jag tänker på det xd

Vi tog inga bilder när vi åkte kanot för vi va rädda att dom skulle bli vattenskadade ;)
Här kommer ist en bild när jag precis kommit hem, hade solglasögon för ville inte att ni skulle se mina trötta ögon xd



puuss
niki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0