Hej sötnosar!


HEJ! förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag har verkligen inte orkat, de e redan lite tråkigt :( men jag tror att jag kmr uppdatera lite bättre sen efter sommarn, ;) idag, (som niki skrev) har vi varit me Agnes i tessinparken och agnes bjöd på jättegod glass från glasshuset :D

Vi tog smakerna:
Agnes: Polka, vanilj (tror jag)
Niki: Choklad, polka
Jag: Vanilj, Choklad med OREO kakbitar i.


De va jättegoda,å här kommer bilder på dom:
Agnes:



Niki:
Jag:
det var glassarna ;)

nu kommer tre bilder från när vi ''badade'' lr hade liite ''vattenkrig'' AGNES var fotograf så hon e inte med på nån av bilderna :(
De var allt, kommer strax på inlägg till ;) nu har vi fått  lite fler läsare oxå, så ni som läser, fortsätt göra de :)<3
Rebecca
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0