stress

Fan va mitt liv e stress nu....
Vi börja dagen me matte, tio min efter har vi idrott på östermalms ip som tar tio min att gå dit, så jag kom till skolan ombytt.
När matten va klar, sprang vi typ till idrotten, kom fem min försent.
Idrotten va klar nio, vi hade tjugo min på oss tills so:n skulle börja. alltså tjugo min på att gå tillbaka till skolan, duscha, byta om, lägga grejerna i skåpet, hämta so grejerna i skåpet, gå ner.
Klockan var kvart över när vi kom till skolan, så vi fick gå direkt till so:n, frächt!
Vi kom ner exakt tjugo över och fick då veta att vi började halv...... -.-  men vi tänkte skitsamma, vi skulle ändå inte hunnit på tio min.
sen bytte vi om efter so:n och skynda oss ner till lunchen så att vi inte skulle missa den.
vi slutade skolan efter.
Ska sjuan vara såhär eller?



puussar niki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0