ont

heej alla :D
jag kom hem tidigare från lägret än va jag skulle (rebecca e fortf) kvar ;) men jag åkte hem för att jag rasa rakt igenom ett bord som vi gjort själva, o de va kanske en o en halv meter högt. jag gjorde en volt o landa på axlen... jippie. fick typ åka direkt in till sjukhuset, där jag de röntga mig och så. de sa att de inte va ngt spec typ, förutom att jag stuka handen... jag ville va kvar på lägret men åkte hem efter typ två dagar efter olyckan, för att jag hade för ont och så. Nu väntar jag på att det ska bli bra ;)

Nu lyssnar jag på paperplanes, gammal låt men älskar den ;D<3




Ni får nog ingen bild på mig ser förskräcklig ut -.-

puuss
//niki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0